
Dňa 12. júna sa v AsiaWorld-Expo oficiálne otvoril Medzinárodný veľtrh automobilového priemyslu a dodávateľského reťazca 2025 (Hongkong) s mottom „Nové auto · Nová cesta“. Podujatie spoločne organizujú Čínske združenie výrobcov automobilov, Asociácia čínskych podnikov v Hongkongu, China Peaceful Development General Summit of Hongkong Macao Taiwan Diaspora Company Limited (HK), Čínska výrobná asociácia v Hongkongu a televízia Phoenix TV. Tohtoročný ročník je najväčší a najkomplexnejší autosalón, aký sa kedy v Hongkongu uskutočnil, a zároveň sa na ňom predstavuje najvyšší počet výrobcov automobilov z pevninskej Číny.


Dva mesiace po tom, čo sa Anthony Lo pripojil k BAIC, sme s ním uskutočnili hĺbkový rozhovor (Big BAIC Figures | 12 otázok a odpovedí: Rozhovor s Anthonym Lo o BAIC a dizajne). V skutočnosti Anthony Lo nestojí sám – za ním stojí celý dizajnérsky tím BAIC. Spoločnosť BAIC vytvorila magnetické centrum pre dizajnérske talenty a poskytuje im úrodnú pôdu na kreativitu. Zišiel sa tu elitný tím profesionálnych dizajnérov z celého sveta, vrátane skúsených tvorcov, ktorí predtým pracovali pre popredné medzinárodné značky a počas kariéry nazbierali bohaté skúsenosti aj odborné znalosti v oblasti dizajnu. V tomto vydaní „Big BAIC Figures“ vám predstavíme dizajnérsky tím BAIC.

Dizajnérske vedenie určuje úroveň značkového dizajnu.
Skupina BAIC angažovala svetovo uznávaného čínskeho dizajnéra Anthonyho Lo, ktorý zastával kľúčové pozície v popredných automobilových značkách. Od svojho príchodu do skupiny BAIC sa venuje nastaveniu nových strategických priorít v oblasti dizajnu tak, aby zodpovedali dlhodobej rozvojovej vízii BAIC Group. Jeho dizajnérsky štýl, vyznačujúci sa dôslednosťou, harmóniou, jednoduchosťou a inováciou, pomôže BAIC dosiahnuť nové výšiny v oblasti automobilového dizajnu.
Anthony Lo: „Cítim sa šťastný, že moja vášeň je zároveň aj mojou prácou.
Mal som to šťastie viesť dizajnérske tímy v niekoľkých globálnych automobilových značkách. Bez ohľadu na odlišné príbehy som dospel k poznaniu: dizajn je niečo skutočne významné a zmysluplné.“



Globalizované tímy vytvárajú vynikajúcu kvalitu dizajnu.
Skupina BAIC rýchlo zostavila tím vynikajúcich dizajnérov z celého sveta. Medzi nimi sú skúsení vizionárski dizajnéri aj seniorskí produktoví dizajnéri z medzinárodných automobilových značiek.
Špičkový tím vybavený globalizovanými zdrojmi pre dizajn a vývoj.
BAIC Design disponuje viacerými medzinárodnými dizajnérskymi inštitúciami, vrátane Pekinského dizajnérskeho centra, Šanghajského dizajnérskeho centra a Európskeho dizajnérskeho centra.
Vďaka synergii jednotlivých dizajnérskych centier po celom svete sa efektivita návrhov výrazne zvýšila a prostredníctvom súťaživosti medzi rôznymi tímami sa výrazne zlepšila aj kvalita dizajnu.
Národné centrum priemyselného dizajnu, ktoré je jadrovou základňou BAIC Design, pokrýva celý proces od konceptuálneho návrhu až po výrobu hlinených modelov, disponuje schopnosťami pokročilého vývoja a vytvára referenčné modely, ako sú Arcfox Alpha S5, Beijing BJ40, BJ60 a Stelato S9.







BAIC Design Europe

Pokročilá dizajnérska stratégia: premena dizajnu na hnaciu silu BAIC
Pod vedením pána Anthonyho Lo a jeho prístupu „Future-back“ začlenila spoločnosť BAIC pokročilý dizajn do svojho strategického jadra. Vďaka využitiu medziregionálnych predvýskumných technológií a poznania potrieb používateľov v Pekingu, Šanghaji a Turíne používa spoločnosť filozofiu dizajnu na podporu firemného skoku vpred a na vytváranie diferencovaných konkurenčných výhod v rámci „priemyselného eliminačného závodu“.
Úplne nový koncepčný model Arcfox 77° čerpá inšpiráciu z prírodných scenérií polárnych oblastí a interpretuje podstatu dizajnovej filozofie ARC-FLOW prostredníctvom štyroch kľúčových princípov: Phygital, Hyperficient, Adaptive a Embracing.
Ako reprezentant filozofie ARC-FLOW kombinuje ARCFOX 77° dynamiku kupé s priestorovými výhodami MPV a ponúka flexibilné usporiadanie interiéru.
77° plynulo prepája špičkové technológie s prírodou. Každý prvok dizajnu je starostlivo prepracovaný pre vyššiu estetiku aj výkon. Inovatívne vytvára kategóriu Coupe MPV, ktorá spája priestrannosť MPV so športovou a aerodynamickou formou kupé. Tento dizajn lepšie zodpovedá potrebám čínskeho trhu, ktorý vyžaduje kombináciu priestoru a aerodynamiky, než tradičné crossovery.




Keď sa dizajnérske myslenie vyvinie z postupného zlepšovania na transformačný prístup, jeho úloha sa posúva od reaktívneho riešenia problémov k proaktívnemu objavovaniu neprebádaných možností. Prelomenie hraníc prostredníctvom vlastnej inovácie je kľúčom k povzneseniu dizajnu nad rámec obyčajného nástroja – stáva sa jadrom evolúcie zážitku a kultúrnej rekonštrukcie.